![]() ![]() |
Aug 29 2006, 21:15 PM
|
|
|
Member ![]() ![]() Group: Members Posts: 249 Joined: 5-September 05 Member No.: 44 |
Ok, omdat ik geen golf sjonnie ben heb ik eerlijk gezegd ook nooit geprobeerd om eens een flinke stilstaande burnout te maken. Nu is mijn vraag dus wat de beste techniek is om dat te doen en dan vooral de start van de burnout...?
Mijn rechter poot past nl. ook niet zo lekker op rem en gas tegelijk..... |
|
|
|
Aug 29 2006, 21:23 PM
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 353 Joined: 31-January 06 From: Zwolle Member No.: 116 |
whahaha ... Flapdrol
in z'n 1.. toeren maken koppeling los laten rechtervoet gas houden linkervoet bijremmen Paar X oefenen.!!!! -------------------- ![]() |
|
|
|
Aug 29 2006, 21:43 PM
|
|
|
Member ![]() ![]() Group: Members Posts: 249 Joined: 5-September 05 Member No.: 44 |
Maar dan rol je eerst vooruit. Ik wil stil blijven staan en dan burnen.
Dan ben ik een flapdrol maar heb iig geen last van tikken in mijn blok na het driften |
|
|
|
Aug 29 2006, 21:45 PM
|
|
![]() It may be old, but at least it's slow!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2310 Joined: 2-September 05 From: breda Member No.: 26 |
je voorremmen krijgen de auto weer tot stilstand...
Anders ergens oefenen op nat terrein... of zanderig... -------------------- You jump out of bed in the morning countersteering from your earlier dream.
|
|
|
|
Aug 29 2006, 21:53 PM
|
|
|
Veteran ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3177 Joined: 2-September 05 Member No.: 11 |
ja je rijd dan 5cm ofzo maar
-------------------- ![]() |
|
|
|
Aug 29 2006, 22:24 PM
|
|
![]() Drifter ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 592 Joined: 8-November 05 Member No.: 78 |
Of je remt met de teen van je rechtervoet, geeft gas met de hak van je rechtervoet, en laat de koppeling komen met de linker, blijf je stilstaan en heb je meteen de heel toe techniek door. Je moet wel een paar keer oefenen om het "remgevoel" in je rechtervoet te krijgen........ of je bent lui en koopt een automaat
|
|
|
|
Aug 29 2006, 22:49 PM
|
|
![]() Veteran ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2700 Joined: 2-September 05 From: Cuijk Member No.: 20 |
Of ik leen jouw wagen ff daarvoor spaar ik weer banden uit
Maar wanneer ben je weer in Mill? Zal ik het ff op de oprit voordoen. Das eigen terein dus mag toch? -------------------- ![]() |
|
|
|
Aug 29 2006, 23:57 PM
|
|
![]() zo stap ik altijd uit. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3383 Joined: 2-September 05 Member No.: 18 |
is idd erg simpel.
flink gas geven (5000 rpm?), koppeling laten schieten en dan je linkervoet flink op de rem. daarna rem rustig los laten net zolang tot de auto iets rolt, en dan weer een stukje intrappen -------------------- |
|
|
|
Aug 30 2006, 00:32 AM
|
|||
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 353 Joined: 31-January 06 From: Zwolle Member No.: 116 |
Sssssssttt.. -------------------- ![]() |
||
|
|
|||
Aug 30 2006, 08:48 AM
|
|||
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 342 Joined: 3-September 05 From: Purmerend Member No.: 30 |
idd mark zo doe ik het ook normaal gewoon vanuit stilstand -------------------- ![]() |
||
|
|
|||
Aug 31 2006, 08:07 AM
|
|||
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 306 Joined: 4-September 05 From: Millingen a/d Rijn Member No.: 33 |
enige probleem is dat een sx niet geschikt is voor europese maat voeten om heel-toe te gebruiken..... @rick als je beetjke handig bent met sideflippe van de voet, kan je net genoeg gasgeven en remmen tegelijk...kan je zodra de koppeling opgekomen is, t remmen met de linkervoet ovetrnemen.. -------------------- ![]() |
||
|
|
|||
Aug 31 2006, 16:52 PM
|
|
![]() Drifter ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 592 Joined: 8-November 05 Member No.: 78 |
idd met linkerkant en rechterkant van je voet gaat het ook wel, je intereur strippen of iig je tunnel bekleding verwijderen geeft ook wat extra ruimte.
|
|
|
|
Aug 31 2006, 17:48 PM
|
|||
|
grappenmakers Ik doe eerst zelf wel een poging wagen |
||
|
|
|||
Aug 31 2006, 17:50 PM
|
|
![]() The Dutch Zaku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3198 Joined: 5-September 05 From: behind my camera Member No.: 42 |
ik hoor het alweer... ik loop wel langs de auto's met een flinke afstand om de foto's te maken.. voor je het weet maak ik interactieve foto's
-------------------- De grootste Nederlandse drifting gallery: Click it here..
De dwarste fotograaf van Nederland achter die gallery: Click it here.. ![]() |
|
|
|
Aug 31 2006, 18:14 PM
|
|
![]() Veteran ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2700 Joined: 2-September 05 From: Cuijk Member No.: 20 |
Pak maar een infrarood camera, want je hebt maar een paar seconden om een foto te maken waarbij je nog iets ziet
-------------------- ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 10th September 2010 - 11:57 AM |