Welcome Guest ( Log In | Register )

> napraten ODC round 3, namens de organisatie
Driftreport.nl
post Jun 29 2009, 00:16 AM
Post #1

The Dutch Zaku

Group: Members
From: behind my camera
Member No.: 42

er was in het andere topic van de inschrijvingen ook al wat gezegd, maar ik begin maar even een nieuw topic voor het overzicht.

Namens de mensen achter SD Events/ODC willen wij iedereen bedanken voor een geweldig weekend.

Ik ben net thuis, helemaal kapot maar voldaan.

Wat een waanzinnig track was het!! Mijn complimenten naar WJ voor het bedenken voor deze baan! En complimenten voor Olaf Commijs, die vrijdag ons nog even kwam helpen met de track! Dus beide heren THUMBS UP!
Ik heb echt genoten van de hele baan. Ik heb eigenlijk genoten van iedereen!! Iedereen was op dreef en iedereen maakte dikke lange rookwolken. Zelfs onze Sik heeft echt een TOP weekend laten zien! Sterker nog! Hij heeft zijn eerste battle gewonnen!!!
Ik was het bij de prijs uitreiking helemaal vergeten, maar Sik krijgt van DriftReport.nl voor zijn eerste gewonnen battle in al die jaren, een mooie uitvergroting naar keuze als prijs wink.gif

Verder was ook Joost v/d Ende ENORM GOED BEZIG!! Mijn god wat kan die jongen een potje sturen zeg. Het zal nog een interressante battle worden als Joost eens tegen Marko Kok uit zal moeten komen. 3 wedstrijden in het pro kampioenschap rijden en bij 2 wedstrijden gewoon in de top 3 rijden is toch een klasse apart.

Genoten heb ik van iedereen! Ik ben persoonlijk geen liefhebber van technische baantjes dus ik heb heel de dag met een dikke *** rondgelopen van de rookwolken, snelheid, actie... alles!!

Maar het was ook een zeer spannende SUPER16.. Wie had gedacht dat Wim Lemmers Paul Vlasblom tot een spin kon dwingen?
Paul had weinig nachtrust gehad vanwege de wedstrijd in Frankrijk, dus het was goed te zien dat Paul nog wat slaap had... toen hij de touring in de strobalen parkeerde.. Maar als hij dan ook even over zijn slaap heen was, dan was het weer extreem genieten van zijn kunnen!

Zo kan ik iedereeen wel afgaan, maar daarvoor ben ik veel te moe! Wel wil ik graag nog even wat personen bedanken voor hun hulp en inzet. Zonder al deze mensen hadden we nooit zo'n mooie wedstrijd gehad.

De jury: Andy Jaenen, Lennard Wander en Lars Verbraeken, het was soms een hele opgave voor jullie, maar het was TOP!
Lars Verbraeken (ja alweer) - voor de mooi Scania V8 en de bijbehorende Jury trailer wink.gif
De ODC Drift Officials - Margriet, Liesbeth, Rick, Jan en Mike. Deze personen hebben toch heel het weekend voor jullie op en langs de baan gestaan.
Alle rijders - zonder jullie natuurlijk event! En ook voor de disipline! De paddock zag er gewoon weer keurig uit bij het verlaten van het terrein.
De Pro Drive heren - John en Dennis, helemaal top! Ik heb helaas weinig tijd gehad om even rustig te komen kiijken, maar het zag er prima uit.
Het SD Events / ODC Team - Alles liep heel relaxed, soms wat lastige dingentjes, maar niks wat we niet aankonden of kunnen oplossen.
Michel Lubberts en collega - heeft het hele weekend inclusief interviews (ik heb dit weekend ook een aantal interviews voor tv gdaan... ja ja.. en wat thel hell is dat moeilijk tongue.gif) en dergelijke op film gelegd en gaat hierover een DVD uitbrengen die zodra de release (wij verwachten natuurlijk wel een release party Michel wink.gif) is gweest, dan zullen we natuurlijk aangeven waar en hoe de dvd te bestellen is.

Alle andere media - het was erg druk vandaag op de baan met media o.a. RPM online was weer aanwezig dus we verwachten snel weer hele gave filmpjes net als op zandvoort, de vaste fotografen hier van het forum Yammie en PatrickV waren ook weer van de partij... Dus ik denk dat we snel kunnen nagenieten van schitterend beeldmateriaal.

Wij als team waren heel tevreden over de verloop van het weekend. Toch nog wat aanpassingen op het laatste moment, maar ik denk dat het alleen maar positief heeft uitgepakt. De streetlegals waren nu goed betrokken bij de pro's en goed allemaal bereikbaar.
Dus al met al denk ik dat we veel zaken goed hadden aangepakt die op ronde 1 verkeerd gingen, natuurlijk hebben we nu ook weer veel dingen geleerd en ook input gekregen van rijders en jury, dus wij als team zijn echt super trots op iedereen die het mogelijk heeft gemaakt en nogmaals IEDEREEN BEDANKT!!!

--------------------
De grootste Nederlandse drifting gallery: Click it here..
De dwarste fotograaf van Nederland achter die gallery: Click it here..

Go to the top of the page

+Quote Post

Posts in this topic
- Driftreport.nl   napraten ODC round 3   Jun 29 2009, 00:16 AM
- - Driftreport.nl   Hier trouwens een foto van een verzameling bandenr...   Jun 29 2009, 00:24 AM
- - nismo joe   Man van weinig woorden zegt ie dan Hoef er niets...   Jun 29 2009, 01:44 AM
- - Mick   Zo ik ben weer thuis met de hele zooi Jezus wat...   Jun 29 2009, 06:38 AM
- - Spinmans!   zo,ik ben ook weer een beetje wakker,WAT EEN WEEKE...   Jun 29 2009, 08:02 AM
- - victor22   ik vond het ook een supergeslaagde zaterdag, helaa...   Jun 29 2009, 08:32 AM
- - yammie   Was inderdaag een zeer gave weekend. Mooie baan, g...   Jun 29 2009, 10:11 AM
- - Joost v/d Ende   Ik vondt dit weekend zeer geslaagd en heb dan ook ...   Jun 29 2009, 10:42 AM
- - victor22   @Michael van Zijl: heb je je zijskirt op de zondag...   Jun 29 2009, 11:40 AM
- - MichaelvZ   haha victor dank je wel.. zondag ging de andere s...   Jun 29 2009, 12:27 PM
- - reyer   ik vond het ook super leuk en gezellig iedereen be...   Jun 29 2009, 13:18 PM
- - De Chick   Fantastische baan, fantastisch weer, fantastische ...   Jun 29 2009, 13:42 PM
- - ronniej   Hierbij een paar foto's van mijn kant die ik g...   Jun 29 2009, 15:30 PM
- - nismo joe   ERG gave foto's!   Jun 29 2009, 16:35 PM
- - Debby   Was voor mij pas de eerste wedstrijd van het jaar ...   Jun 29 2009, 16:36 PM
- - Bjorn van loon   heb een super en gezellig weekend gehad, iedereen ...   Jun 29 2009, 17:02 PM
- - Skidzo   Al dat fraais gemist omdat ik ziek was :-(. Ik heb...   Jun 29 2009, 17:26 PM
- - De Chick   Even verder waar ik was gebleven. Ik wil graag Si...   Jun 29 2009, 17:28 PM
- - stickerland.nl   Ook ik heb enorm genoten. Ondanks dat ik het bijzo...   Jun 29 2009, 17:34 PM
- - PatrickV   Het was weer een super evenement, was zeker gezell...   Jun 29 2009, 17:56 PM
- - Chimera   Hier alvast een trailer van wat van de beelden die...   Jun 29 2009, 18:27 PM
- - Driftreport.nl   OH MY GOD! Dat word weer een gigantisch gave f...   Jun 29 2009, 20:19 PM
- - Rebel   Als eerste een groot compliment aan de organisatie...   Jun 30 2009, 00:47 AM
- - sik   Zo ik ben ook weer tuis Was inderdaad weer een e...   Jun 30 2009, 20:20 PM
- - Chimera   OPEN DRIFT CHAMPIONSHIP - ROUND #3 Deze maand gaan...   Jul 5 2009, 12:11 PM
- - nismo joe   OMG wat dik weer!!   Jul 5 2009, 18:39 PM
- - Speedy Wim   Jammer Brustum gaat niet door, word donderdag 1 ok...   Aug 17 2009, 11:33 AM
- - Spinmans!   dit heb ik ook al in de zg w''wandelgangen...   Aug 17 2009, 12:24 PM
- - Musashi   Meer tekst en uitleg....   Aug 17 2009, 12:31 PM
- - PatrickV   gelukkig kan je de vervangende locatie van Valkenb...   Aug 17 2009, 15:19 PM
- - -WJ-   Nou, mischien kun jij beter zoeken dan ons, want v...   Aug 17 2009, 15:32 PM
- - PatrickV   http://www.opendriftchampionship.com/index...nfo/i...   Aug 17 2009, 15:34 PM
- - -WJ-   das geen vervanger van Valkenburg maar goed, ont...   Aug 17 2009, 16:21 PM
- - Joost v/d Ende   Valkenburg ook al niet meer?? zo blijft er inderda...   Aug 17 2009, 16:44 PM
- - SCOOBY   ok dus als ik het goed begrijp valkenburg nooit me...   Aug 17 2009, 17:06 PM
- - stickerland.nl   Even snel reageren vanaf mijn vakantieadresje. Ik...   Aug 17 2009, 18:18 PM
- - Spinmans!   het is weer kut met peren dus   Aug 17 2009, 18:54 PM
- - Spinmans!   dubbelpost.....,maargoed,wat is nou de toekomst vo...   Aug 17 2009, 18:54 PM
- - nismo joe   De finale van ODC gaat gewoon door Welliswaar nie...   Aug 17 2009, 19:01 PM
- - stickerland.nl   Nou, ik heb even snel moeten regelen dat we dus ma...   Aug 17 2009, 19:13 PM
- - Joost v/d Ende   Duidelijk verhaal dennis! Laten we maar hopen ...   Aug 17 2009, 19:31 PM

Closed TopicStart new topic

Lo-Fi Version Time is now: 7th September 2010 - 13:58 PM
Design by: IPB 2.3 Skins & Web Browsers News