Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Closed TopicStart new topic
> napraten ODC round 3, namens de organisatie
Bjorn van loon
post Jun 29 2009, 17:02 PM
Post #16

Advanced Member

Group: Members
From: Terhole (zeeland)
Member No.: 679

heb een super en gezellig weekend gehad, iedereen bedankt hippie.gif
driften ging redelijk goed, hopelijk kan ik er de volgende keer weer bij zijn happy.gif

--------------------
groeten Bjorn

"Angel of Death"

E34 535i
Go to the top of the page

+Quote Post
Skidzo
post Jun 29 2009, 17:26 PM
Post #17

Newbie
*

From: Dilbeek (België)
Member No.: 300

Al dat fraais gemist omdat ik ziek was :-(.
Ik heb het hele weekend gebaald en nu ik al deze positieve commentaren lees baal ik nog meer...
Ik kijk uit naar de volgende ronde in Valkenburg want zo te zien is het een superbaantje :-).
Greetz,

---------------
Limodrifter

+Quote Post
De Chick
post Jun 29 2009, 17:28 PM
Post #18

Member
**

Member No.: 662

Even verder waar ik was gebleven.

Ik wil graag Sik feliciteren met zijn eerst gewonnen battle biggrin.gif Ook al spint hij vaak door, hij is toch (vind ik) een onwijs goeie drifter, want ik denk dat helemaal niemand die wagen van hem zo dwars ken gooien en onder controle ken houden als hij. Zonder hem zou het een klein stukje minder leuk zijn om te kijken. Verdere felicitatie's voor iedereen en vooral de Top 3. Waaronder de in de wieg geboren drifter Joost. WJ natuurlijk met zijn rook gordijn wat gewoon bizar is. Dat wil ik echt niet gaan missen. sad.gif En die gene in die witte BMW (even de naam kwijt) die eerste is geworden ondanks een spin van zijn tegenstander WJ.

Even wil ik kwijt dat ik als kers op de taart op het laatst mog mee rijden met iemand die 1 trede lager staat dan god (lady gaga): mijn favoriet, mede dankzij de hachi roku, Jasper Spaan. Wat was ik daar blij mee toen ik hoorde: Jullie gaan straks mee rijden met Jasper Spaan... Nog onwijs bedankt daarvoor en die laatste drift na dat rechte stuk toen je allebei je banden nog had was gewoon... super dik tongue.gif ik weet niet hoe ik dat zal omschrijven. We gingen zo snel, zo dwars en zo ontzettend lang duurde die drift. FANTASTISCH! En daarna gewoon verder gaan op 1 velg tongue.gif

Ook heb ik in mijn vrije tijd wat filmpjes voor het eerst met een camera gemaakt. Me pa zei net dat de 2de dvd gebrand was... Ik weet niet hoeveel ik heb gefilmd maar volgens mij moet ik heel wat inkorten om dat op youtube te zetten. Achja, ik gaat even kijken van de week of het was is geworden en maak ik dr even een samenvatting van en zal dat dan hier posten.

+Quote Post
stickerland.nl
post Jun 29 2009, 17:34 PM
Post #19

Drifter

From: Oss
Member No.: 98

Ook ik heb enorm genoten. Ondanks dat ik het bijzonder druk had, was het sfeertje veel relaxter dan de eerste ronde die we mochten organiseren.

De locatie was super, Jan (de locatie beheerder) is nog steeds laaiend enthousiast over hoe we het neergezet hebben, de orde en netheid onderling (en dan toch lol kunnen hebben)
Maar ook de tracklayout (thanks Olaf en WJ) was super te noemen. We kunnen daar nog leuk varieren in de toekomst.

Zoals het er nu naar uitziet kunnen we waarschijnlijk voor september ook de finale van het ODC kampioenschap daar houden. Dan mogen we wel ruchtbaarheid geven aan het feit dat de top van de Europeese driftwereld op een hardcore track laat zien wie de beste van 2009 is.

Ik wil iedereen superbedanken. Ga geen namen noemen, want ik vergeet toch altijd mensen.
Maar iederee van de crew, de marchals en vrijwilliger. Maar zeker niet te vergeten jullie drifters zelf. Zonder jullie was het nooit zo spectakulair geweest.

Volgende keer zeker weer, maar dan bigger, meaner and better!

PS: Ik had gehoord dat er toch wat strubbelingen waren met het toelaten op het terrein en de hangar.
Dit komt omdat de locatie een voormalige militaire basis is, en dat het nu een evenementen terrein is. De beheerder is een evenmenten organisatie, echter de bewaking is nog van de tijd dat het een basis was.
Dus ze hebben een beetje moeite om dat strikte regime los te laten. Gaandeweg het event werden ze wel veel losser trouwens. En we kregen uiteindelijk toch alles voor elkaar. Kwestie van aan de juiste touwtjes trekken smile.gif

--------------------

+Quote Post
PatrickV
post Jun 29 2009, 17:56 PM
Post #20

Member
**

From: Amstelveen
Member No.: 658

Het was weer een super evenement, was zeker gezellig en heb weer veel leuke acties gezien.
ik wil in ieder geval iedereen bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt.

hier alvast een foto als voorproef.

This post has been edited by PatrickV: Jun 29 2009, 17:56 PM

--------------------

As your work improves so do your expectations and alas we are all doomed never to be
satisfied with our work.

+Quote Post
Chimera
post Jun 29 2009, 18:27 PM
Post #21

Member
**

Member No.: 1845

Hier alvast een trailer van wat van de beelden die we hebben geschoten tijdens de derde wedstrijd van het Open Drift Championship op Vliegveld Valkenburg. Prachtige lokatie, lekker weer, super georganiseerd. Petje af dan ook voor de organisatie !

Trailer
http://videos.streetfire.net/video/Open-Dr...ship_692089.htm

Trailer in HD
http://www.vimeo.com/5375744

Volledig verslag, plus de extended video's binnenkort op rpmonline.nl

--------------------

+Quote Post
Driftreport.nl
post Jun 29 2009, 20:19 PM
Post #22

The Dutch Zaku

From: behind my camera
Member No.: 42

OH MY GOD! Dat word weer een gigantisch gave film Peter!

--------------------
De grootste Nederlandse drifting gallery: Click it here..
De dwarste fotograaf van Nederland achter die gallery: Click it here..

+Quote Post
Rebel
post Jun 30 2009, 00:47 AM
Post #23

Newbie
*

Member No.: 347

Als eerste een groot compliment aan de organisatie, en de lokatie namens TEAM REBEL.
Het was een super weekend. Zelfs het weer zat mee. Gezellig onderling, vooral s'avonds.

Zaterdag morgen een foto shoot gehad met de volvo's. Met dank aan Roeland voor de tijd en geduld.
Behalve die ene foto van mij in een gek moment. Dan schiet HIJ ineens sneller als zijn schaduw. angry.gif

Zelfs zondag s'morgens een interview gehad voor de kwalificatie.
De beste man toen al verteld dat de dag voor mij niet best zou gaan verlopen.
Dat kwam namenlijk door het overmatige alcohol gebruik van mij. Waar ik dus absoluut niet tegen kan.(maar toch probeer) biertje.gif biggrin.gif

Maar gelukkig zo slecht als het met mij ging op zondag, zo goed ging het met mijn team maatje SPEEDY WIM.
Hij schakelde verrasend de drift king uit tot groot genoegen van velen. cheerlie-blauw.gif
De volgende keer blijf ik van de alcohol af en dan staan we met 2 volvo's in de top 10.

Tot brustum,

Bij de weg, wil ik w.j. nog bedanken voor het bandenapparaat en de machtige rook akties. Dat zal ik gaan missen.
Maar samen battelen doen we nog en keer.

REBEL. loser.gif

--------------------

+Quote Post
sik
post Jun 30 2009, 20:20 PM
Post #24

Advanced Member

From: ede
Member No.: 82

Zo ik ben ook weer tuis biggrin.gif Was inderdaad weer een erg gezellig weekend en ja, m'n eerste gewonnen battle!!!! En dat
er nog vele mogen volgen. Dit weekend bijvoorbeeld pompom.gif

Ook nog de complimenten aan de orginisatie van het JBFDRIFTTEAM.nl, ik vond de baan helemaal top en
heb me goed uitgeleefd. Alleen een beetje jammer dat ik 36 banden heb gesloopt, heb ik weer werk voor automaxx ha ha

grtz SIK

--------------------

+Quote Post
Chimera
post Jul 5 2009, 12:11 PM
Post #25

Member
**

Member No.: 1845

OPEN DRIFT CHAMPIONSHIP - ROUND #3
Deze maand gaan we de site van RPM Online aanpassen, net als het concept ervan. De eerste verandering is te zien in het artikel over het Open Drift Championship #3. Een verslag over de dag, 3 video's in HD inclusief de nieuwe Close Combat en The Battle, plus een fotoshoot zijn te vinden in het artikel op http://www.rpmonline.nl.

Bekijk onze site even en laat ons even weten wat jullie van de nieuwe setup voor items vinden.

De video's zijn ook non-HD te vinden op Streetfire;

Close Combat
http://videos.streetfire.net/video/Open-Dr...ship_693606.htm

The Battle
http://videos.streetfire.net/video/Open-Dr...ship_693599.htm

--------------------

+Quote Post
nismo joe
post Jul 5 2009, 18:39 PM
Post #26

Veteran

From: Cuijk
Member No.: 20

OMG wat dik weer!!

--------------------

+Quote Post
Speedy Wim
post Aug 17 2009, 11:33 AM
Post #27

Advanced Member

From: Dreumel
Member No.: 322

Jammer Brustum gaat niet door, word donderdag 1 oktober op Zolder paddock.

Er blijft weinig over zo, Valkenburg gaat ook niet meer door, Geluidsoverlast !!!

+Quote Post
Spinmans!
post Aug 17 2009, 12:24 PM
Post #28

Veteran

From: nederland..een KUTland!!!!
Member No.: 141

dit heb ik ook al in de zg w''wandelgangen'' gehoord....

maar kan andy dat ook ff bevestigen?

dan blijven we allemaal op de hoogte en staat er niemand voor een verassing straks een paar dagen voor het event.

thanks

edit: skylimitdrift.be

This post has been edited by Spinmans!: Aug 17 2009, 12:28 PM

--------------------
"power makes your cock big, torque wins races, but fucking lunatics win at drifting."

+Quote Post
Musashi
post Aug 17 2009, 12:31 PM
Post #29

Advanced Member

From: België
Member No.: 162

Meer tekst en uitleg....

--------------------

+Quote Post
PatrickV
post Aug 17 2009, 15:19 PM
Post #30

Member
**

From: Amstelveen
Member No.: 658

gelukkig kan je de vervangende locatie van Valkenburg vinden als je een beetje zoekt.

--------------------

As your work improves so do your expectations and alas we are all doomed never to be
satisfied with our work.

+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Closed TopicStart new topic

Lo-Fi Version Time is now: 4th September 2010 - 04:57 AM
Design by: IPB 2.3 Skins & Web Browsers News